Heel veel reizen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van José - WaarBenJij.nu Heel veel reizen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van José - WaarBenJij.nu

Heel veel reizen!

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

08 Augustus 2016 | Nederland, Nederland

Sinds mijn laatste blog heb ik voornamelijk veel gereisd en wat minder tijd gehad om mijn blog bij te werken. Nu het reizen achter de rug is wordt het dus weer tijd om iets te posten! En ik kreeg ook een heel lief verzoek om weer eens wat te schrijven, dus bij deze Johan ;).

Het foute feest van qMusic was ook dit jaar weer heel erg leuk! Nadat we ook dit keer lekker laatste moment onze outfit hadden gevonden, hebben we samen met heel veel anderen het dak van de Brabanthallen eraf geblazen. Veel keihard meezingen, springen en dansen, echt geweldig :D. Dat weekend ook nog bijgekletst met Calinda en Miriam. Ik was vooral ook blij dat ik Miriam nog even kon zien, want anders zou ik haar waarschijnlijk pas zien als ik op kraamvisite kom! Ook hebben we weer vastgesteld dat het probleem van de tijd vergeten, waar ik al last van heb sinds ik 5 ben, er nog steeds is. Zucht, hier moet ik echt eens aan gaan werken denk ik. Op de terugweg op het vliegveld in Rotterdam ging mijn koffer ook nog eens kapot op het moment dat ik alles erin probeerde te doen. De rits wilde niet meer voor of achteruit. De stewardes had duidelijk een ochtendhumeur, want het maakte niet uit dat ik half in paniek liet zien dat mijn koffer stuk was en ik maar een klein tasje daarnaast had, 1 van de twee moest in het ruim! Grrrrr. Dus zo stond ik dus in Berlijn te wachten tot een heel klein schoudertasje op de bagageband kwam. Ik vraag me af hoe hard de mensen die de bagage uit het ruim haalden hebben gelachen ;).

De week daarop ging ik weer richting Nederland, dit keer was het noorden aan de beurt! Met Mara erbij, zodat zij een tijdje in bij pappa en mamma kon logeren terwijl ik aan het reizen zou zijn. Die zaterdag zijn we nog naar DelfSail geweest om daar een rondvaart te maken. Echt fantastisch om al die tallships te zien en zo vanaf het water heb je er echt goed zicht op! Omdat ik met mijn verjaardag niet in Nederland en zelfs niet in Duitsland zou zijn, ging ik zondag mijn verjaardag al vieren met mijn familie. Dus de hele familie weer gezien en ook mijn kleine nichtje heel veel geknuffeld (ze wordt zo snel groot!). Maandag lekker op mijn gemak terug naar Berlijn, het zou een kort weekje zijn want op mijn verjaardag vloog ik naar Florence! Maar daarover meer de volgende keer, ik zal per keer niet te grote romans schrijven.

Liefs José

  • 08 Augustus 2016 - 10:59

    Louis:

    Krijg nou wat, een blogje :D Foute party, das lang geleden ;)
    Ik ben benieuwd naar alle vakantie verhalen. Een klein schoudertasje op een bagageband is alvast een goed begin Xp

    Groeten,
    Louis

  • 08 Augustus 2016 - 11:00

    Pappa:

    Dit is inderdaad maar een kort stukje. Je hebt nog een maand te gaan. Maar zo blijft het wel overzichtelijk.
    We kijken alweer uit naar het vervolg. Groeten pappa

  • 08 Augustus 2016 - 13:13

    Opa En Oma:

    Hoi José
    Eindelijk weer een verhaal we keken er naar uit ,want hieruit lezen we wat we nog niet gehoord hebben.Als je niet zo lang bij elkaar bent en dan ook nog met een huis vol visite valt dat niet mee.
    We kijken uit naar de volgende vakantie verhalen.Groetjes en liefs van Opa en Oma.

  • 11 Augustus 2016 - 18:53

    Johan:

    Hey José,

    Als eerste natuurlijk nog gefeliciteerd met je voorbije verjaardag.
    En inderdaad.....zeg maar, blogjejejeje......wil je dat inhalen mag je wel 2x per week blogjejen.
    Trouwens dank je voor het compliment. Fijn om te lezen dat je vader, opa en om daar ook mee in de kaart gespeeld zijn.
    Wel ja, ik zou echt niet lachen als ik zo'n klein tasje op de band zag liggen......en ik de 1 na laatste zou zijn die weg zou gaan en het tasje lag er dan nog op.....pprrrrfffff....8-).

    Groet,
    Johan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

José

Actief sinds 22 April 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 102782

Voorgaande reizen:

01 December 2015 - 01 November 2017

Avontuur Berlijn

12 November 2009 - 28 April 2010

Stage Australie

Landen bezocht: