Checking in - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van José - WaarBenJij.nu Checking in - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van José - WaarBenJij.nu

Checking in

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

23 Juni 2016 | Duitsland, Berlijn

Eehm... tja... het is even geleden dat ik hier een update heb geplaatst! Hoe dat komt? Nou... ik miste een week, en de week daarop had ik geen tijd, en toen werd het wel heel veel om te plaatsen en toen... bleef het er een beetje bij omdat ik al ZO VER achterliep en het dan echt een ENORME roman zou worden waar ik nu geen tijd voor had en wie zou dat nou willen lezen......
Nieuw plan: Vanaf nu ga ik mijn best weer doen regelmatig iets te schrijven, en ik zal tussendoor een paar posts doen over wat er de afgelopen tijd is gebeurt! Ik zal vast dingen vergeten, het zal niet helemaal chronologisch zijn, maar dat zorgt er wel voor dat het 1) makkelijker is om wat korte stukjes te schrijven en 2) geen romans om te lezen.
Op het moment dat ik dit typ heb ik even een korte pauze op het werk, het is hier namelijk 33 graden in Berlijn (ook hier binnen!). Mijn kantoor ligt op de een of andere manier in een warmer gedeelte van het gebouw en het kantoor zelf wordt ook heel warm, waarbij de zuurstof graag weg trekt. Jullie weten vast wel dat ik nogal een koukleum ben en ook regelmatig in Leiden (en zelfs Australie!) op het werk in de zomer nog een vest aan had, maar dit is wel even een ander uiterste!
Morgenochtend ben ik aanwezig bij de mentorbespreking van 1 van de AIOs hier, die ik nu steeds meer aan het begeleiden ben. Ja, ik... nog hard bezig om zelf te promoveren en dan begeleid ik een andere promovendus! Doodeng, maar ook wel een leuke en interessante uitdaging!
Morgen vlieg naar Nederland, want zaterdag is het tijd voor het Foute Feest van Qmusic. Jaja, samen met Iris en Louis ben ik er weer bij! Daar heb ik echt veel zin in! Verder waarschijnlijk nog een paar andere mensen even gedag zeggen ;).
Verslag van dit weekend komt volgende week wel online te staan, en daarna ook andere verslagen. Het duurde even voor dat ik de drempel weer over was om op de blog te schrijven (die steeds hoger werd naar mate ik langer niks had gedaan), maar nu heb ik er weer heel veel zin in om dit bij te gaan houden!

Liefs en tot snel!

José

  • 23 Juni 2016 - 15:55

    Louis:

    Hey een stukje :D

    Asynchroon verhaal is een heel normale stijl in romans, kan best ;)
    Hier is het ook warm, hopelijk koelt het af voor je hier bent ;) Foute party wordt vast al warm genoeg :P

    Tot morgen!

  • 23 Juni 2016 - 16:02

    Opa En Oma:

    Hoi Jose.
    We misten jouw stukjes al maar het komt goed zeg jij we wachten af.
    33 Graden is wel warm maar die kou en regen ben je ook gauw zat .
    Wij wensen jou veel plezier in Nederland met het Foute Feest.
    Je hebt het maar druk met reizen ,tot de volgende week dan gaan wij met jou feesten.
    Groetjes en liefs van Opa en Oma.

  • 23 Juni 2016 - 20:14

    Pappa:

    Moi, ja we zeiden al ze heeft het zeker te druk met werk, uitgaan, concerten bezoeken, naar Nederland reizen enz enz. Maar leuk dat je er nu weer aan begint. We zullen het weer volgen. Veel plezier bij het Voute Veest (ook maar even fout geschreven). We zien elkaar volgende week weer.

    Liefs pappa

  • 23 Juni 2016 - 23:38

    Johan:

    Hey José,

    Hoezo drempels....dat is een fictie.....veel huizen hebben binnen al geen drempels meer....dus geen smoesjes meer en gewoon bloggen. Blijven leuke stukjes om te lezen en te zien hoe het gaat een Duitse big city.

    Groet,
    Johan

  • 07 Augustus 2016 - 08:21

    Johan:

    Hey José,

    Blijft wel heel stil op deze blog.......8-).
    Yasmein geeft vandaag haar "Welkom thuis-afgestudeerd-jarig geweest-tot ziens-feestje". Dus hebben we het zo dadelijk druk en kan ik geen uitgebreide en zielig aandoende onderbouwing plaatsen om toch weer eens een leuke blog aan de rij toe te voegen.......

    Groet,
    Johan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

José

Actief sinds 22 April 2011
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 102780

Voorgaande reizen:

01 December 2015 - 01 November 2017

Avontuur Berlijn

12 November 2009 - 28 April 2010

Stage Australie

Landen bezocht: